Skip to main content

Online Fantasy Handel Kort Spill


Årets TP: Dekket ditt kan ha minst 30 kort, administrere dekk og tilpasse det så snart som mulig, bli kvitt noen av kortene du ikke liker og selg dem. På denne måten kan du umiddelbart få bedre dekk og noen mynter. E lements er et fantasy kortspill online. Spilleren er en elementær, en ånd som består av elementelementer er de grunnleggende byggesteinene i naturen. Hver elemental har et arsenal av ferdigheter som kan brukes i en duell mot en annen elemental hver ferdighet tilsvarer et kort. Spilleren kan velge hvilke og hvor mange kort som skal brukes i duellen og samle dem sammen i et kortstokk. Hver elemental mottar 100 helsepoeng (HP) i begynnelsen av kampen, duellen er over når en av elementalene når 0 HP eller går tom for kort. Det er 3 typer kort: Creature Cards: Disse kortene vil kalle en skapning som vil kjempe for de elementære skapningene har en viss mengde angrepskraft, helsepunkt og spesiell dyktighet selv. Stavekort: Staver har et øyeblikkelig utfall stavekort kasseres etter at effekten fant sted. Permanente kort: Permanent er gjenstander, utstyr eller annet element som vil forbli i spill i ubestemt tid. Vi har redusert støtte for eldre nettlesere. Hva betyr dette for meg Du vil alltid kunne spille favorittspillene dine på Kongregate. Enkelte funksjoner på nettstedet kan imidlertid plutselig slutte å virke og gi deg en alvorlig forringet opplevelse. Hva skal jeg gjøre Vi oppfordrer sterkt alle våre brukere til å oppgradere til moderne nettlesere for bedre opplevelse og forbedret sikkerhet. Vi foreslår at du installerer den nyeste versjonen av en av disse nettleserne: Trender med venner g Registrer deg eller logg inn for å begynne å motta aktivitetsoppdateringer fra Kongregate Kongregate er en fellesskapsdrevet nettleserportal med åpen plattform for alle webspill. Få spillene dine foran tusenvis av brukere mens du tjener penger på annonser og virtuelle varer. Lær mer raquo Besøk utviklerens nettsted raquo Lær mer om vårt publiseringsprogram - vi hjelper spillutviklere å få sine spill ut til millioner av brukere på flere plattformer. Les vår blogg raquo Vi publiserer nytt innhold ukentlig, på gamedata analyse, case studies, engineering løsninger og design innsikt. Få tilgang til dokumentasjon raquo Få alt du trenger å vite om hvordan du implementerer våre APIer og SDKer i spillet ditt. Browse Card GamesFinal Fantasy Trading Card Game Final Fantasy Trading Card Game er et trading kortspill utgitt av Square Enix med Final Fantasy tegn. I likhet med andre spillkortspill, bygger spillerne kortstokker og kjemper hverandre ved å bruke dem. Square Enix annonserte at de vil frigjøre spillene First Card Set Opus 1 på engelsk 28. oktober 2016, med 216 unike kort. 1 Gameplay Rediger Hver tur bruker spillerne sine Crystal Points til å spille andre kort. Crystal Points leveres på to måter: enten ved å doble (vende sidelengs) et Backup-kort, som gir et krystallpunkt av sin type, eller ved å kaste et kort fra spillerens hånd, og gir to krystallpoeng av de aktuelle korttypene. For å kunne spille et kort, må spilleren betale minst én CP av sin type, og nok andre CP til å gjøre opp kostnaden. Derfor krever et brannkort med en pris på 5 en brann CP og fire CP av alle typer. Unntakene er Lys og Mørk type kort, disse har ingen type krav for å betale kostnadene, og kan ikke kasseres for CP. Spillet er vunnet ved å angripe med fremover. Den forsvarende spilleren kan velge om han ikke vil blokkere angriper fremover med sine egne fremover. Hvis to fremover er i kamp med hverandre, ødelegger fremover med den høyere makt den andre, og taperen blir satt inn i sine eiere Break Zone (utkast). Hvis Videresendingen var ulåst, behandler den en skade på den forsvarende spilleren. Hver gang en spiller er skadet, legger de så mange kort fra toppen av dekkene sine inn i skadeområdet. Når en spiller Damage Zone har syv kort i den, taper spilleren spillet. For å spille kort eller evne, kunngjør en spiller kortet eller evnen og eventuelle mål det har da betaler noen kostnader for det. Deretter kan hver spiller svare på det kortet eller evnen før det har effekt eller går inn i feltet, og den første spilleren kan svare på eventuelle handlinger de andre spillerne tar. Dette kalles stakken. Når spillerne overfører spillekort eller evner, løser objekter på stabelen fra topp til bunn - med andre ord, først inn, siste ut. Tegnkort (fremover og sikkerhetskopiering) kan bare spilles hvis bunken er tom. En liste over kort kan ses her. Korttyper Rediger Dette er kortene som skal delta i spillbekjempelsen. De angriper motstanderen og forsvarer mot motstandernes angrep. I nederste høyre hjørne av hvert Forward-kort er et stort tall som angir strømmen. Hvis det på et tidspunkt under en sving er fremført mer skade enn strømmen, blir den satt inn i Break Zone. Fremover angir du feltet i en Active (verticaluntapped) tilstand, men kan ikke angripe eller bruke evner som må tappes til begynnelsen av spillerne neste tur. Sikkerhetskopier gir CP og har evner som støtter fremover. Sikkerhetskopier er ikke påvirket av å ringe sykdom som fremover er, men skriv inn feltet tappet. En spiller kan bare kontrollere opptil fem sikkerhetskopier av gangen. Hvis en spiller vil kontrollere mer enn fem, velger de eventuelle overskytende sikkerhetskopier og legger dem inn i Break Zone. Monstre er mest kjent for deres støttemuligheter. Deres definerende trekk er at de er upåvirket ved å innkalle sykdom, noe som betyr at de kan bruke sine trykkevner den sving de kommer inn i feltet. Mange av dem kan også bli fremover for en tur om gangen. Fremover, Sikkerhetskopier og Monstre kalles kollektivt Tegnkort. Hvis det kortet representerer en bestemt person, kan en spiller kun styre ett kort med det navnet på en gang. De kan ikke spille andre kort med samme navn. Hvis de kontrollerer mer enn ett kort med det navnet, må de umiddelbart sette dem inn i Break Zone. Kort merket med tre-kortikonet øverst til høyre er unntatt fra denne regelen. Legg merke til at et hvilket som helst antall spillere kan styre kort med samme navn, så lenge ingen spiller kontrollerer mer enn ett av disse kortene. Dagringer er en-skuddseffekter. Når de blir spilt, i stedet for å komme inn i feltet, har de den trykte effekten og blir satt inn i deres eiere Break Zone. Innkalling, sammen med aktiverte evner, kan spilles når som helst bortsett fra aktiv fase, tegnefase og sluttfase. Elementer er brukt til å styrke spillere karakterer. Hver vare har en Equip-evne og en returevne. Hvis du spiller et elementskort, brukes ikke stakken, og kan derfor ikke besvares av innkallinger eller evner. Utstyrsegenskaper er skrevet som Equip (type). Når et elementskort spilles, velger eieren en karakter av den oppgitte typen. Elementet går inn i spill knyttet til tegnet. Retur evner er skrevet som retur (kostnad). En spiller kan betale returprisen for å returnere varen til hånden sin. Et element i spill som ikke er utrustet til et tegn, blir satt inn i eiere Break Zone. Kort evner Rediger Kort evner kan deles inn i fire kategorier: aktivert, passivt, spesielt og EX Burst. Disse evnene er utpekt av en kostnad (vanligvis CP eller tapping) etterfulgt av et kolon. Med noen få unntak kan disse evner til enhver tid brukes ved å betale kostnadene. For eksempel, for å bruke Rosas evne, må spilleren trykke på henne, og velg deretter en Videresend. Frem til slutten av turnen, neste gang Forward vil gi skade, reduseres skaden med 1000. Alle fremover har også muligheten til å danne en fest i kamp. Når du erklærer et angrep, kan spilleren velge å danne en part av deres fremover som kan angripe. Fremover i en parti må alle ha samme krystalltype eller alle har P-ikonet. Partene angriper som om de var en fremover, og er blokkert som om de var en fremover. En partys makt er summen av kraften til sin fremover. Når en part blir blokkert, kan en fremover dele sin skade mellom medlemmene av partiet på noen måte. Alle sikkerhetskopier har aktivert evne T: Få 1 CP av disse kortene Crystal Type. med mindre annet er oppgitt på kortet. Denne evnen kan brukes til enhver tid og løser umiddelbart, omgå stakken. Dette betyr også at de ikke kan besvares. Spesielle evner er en delmengde av aktiverte evner, og kan bli funnet ved å ha navnet i rød tekst før evnen, og også ha en S som en del av kostnaden. S betyr at spilleren må kaste bort et kort med samme navn som den med evnen du vil bruke. For eksempel, for å bruke Jechts True Jecht Shot-evne, må spilleren betale en Fire CP, to CP av noe slag, trykk Jecht, og kaste bort et kort med navnet Jecht fra hånden. Deretter kan spilleren velge en Videresend og bryte den. Passive evner krever ingen aktiveringskostnad, og kan enten være kontinuerlig i kraft (for eksempel Yunas, som reduserer kostnadene for alle spillerne Summons by 1) eller være en en-skudd-effekt når en bestemt tilstand oppstår (som Fang, som gevinst Første streik til slutten av sving når hun angriper). Noen spesifikke søkeordpassive evner vises utelukkende på Fremover: Modig: Denne fremsiden trenger ikke å trykke for å angripe. Det kan likevel bare angripe en gang en tur skjønt. Første streik: Denne forsatsen handler skade før motstanderen i kamp. Haste: Denne fremover kan angripe og trykke på svingen det ble innkalt. Link: Denne evnen er skrevet som Link - (type) (kostnad). Når et kort med Link går inn i feltet, kan spilleren sette en Forward som samsvarer med den typen av den prisen eller mindre på feltet uten å betale sin pris. Nivå opp: Når en fremover med nivå opp beseirer en annen fremover i kamp eller gir skade på en spiller, kan kontrolleren legge den inn i Break Zone, søke på dekk for et annet kort med samme navn, sette det på feltet og deretter blande deres dekk. Oppvåkning: Denne evnen er skrevet som Awakening (kostnad). Når en Awakening-evne til et kort er aktivert, blir kortet satt inn i sine eiers Break Zone, så kan kontrolleren søke på dekk for et kort med samme navn og sette det på banen. En spiller kan bare aktivere en Awakening-evne på egen hånd. Én søkeordskapasitet vises utelukkende på Sikkerhetskopier: Assist: Disse evnene vises som Assist - (evne tekst). Når en sikkerhetskopiering med en assistent-evne går inn i feltet, kan kontrolleren legge den direkte inn i Break Zone. Hvis de gjør det, utløser hjelpevnen. Én søkeordskapasitet vises utelukkende på innkalling: Patron: Disse evner vises som Patron - (jobb). Når du kaster en Summon som har en Patron-evne, kan du velge et tegn du kontrollerer av oppgitt jobb og sette den inn i Break Zone. Hvis du gjør det, blir summonsprisen redusert med at tegnene koster. Det kan ikke reduseres til mindre enn 1CP. EX BurstEX Burst evner fungerer som utløste evner, men de utløser når kortet er plassert i skadeområdet. For eksempel kan spilleren normalt spille Moogle-kallkortet og få effekten, eller du kan få effekten når den er plassert i skadeområdet fra dekk. Når et tegnkort har en EX Burst-evne, utløser det når de går inn i feltet eller blir satt inn i skadeområdet. Kort med EX Burst evner har en EK i øverste høyre hjørne. Overdrive evner fungere som en ekstra kostnad for et Character-kort. Overdrive evner er skrevet som (kostnad) - Når denne karakteren kommer inn i feltet, (effekt), i tillegg til et kort andre evner. Når du spiller et Tegn-kort med Overdrive-evne, kan en spiller også betale at kortene Overdrive-kostnad for å legge Overdrive-teksten til kortet. Vær oppmerksom på at betalingen skjer før tegn går inn i feltet, så beslutningen om å bruke en Overdrive skjer før noen andre spillere kan bestemme hvordan man svarer på kortet som spilles. Hvis Overdrive-kostnaden ikke er betalt, ignoreres teksten. Blå magiske evner vises bare på Monster-kort, og tillater at de brukes på samme måte som Summon-kort. Blue Magic evner er skrevet som Blue Magic - (kostnad): (effekt). For å aktivere en Blue Magic-evne betaler du prisen og kasserer Monster-kortet fra din hånd. Andre vilkår Aktiv: Kort må være aktive for å angripe, blokkere eller bruke evner med T i kostnaden. Kortene blir aktive i begynnelsen av hver av sine kontroller svinger. Tappet: Tappede kort kan ikke angripe, blokkere eller bruke evner med T i kostnaden. Vanligvis representert ved å snu kortet sideveis. Break: Når et kort er ødelagt, enten gjennom kamp, ​​skade eller annen effekt, blir den satt inn i sine eiere Break Zone. Legg merke til at det å bryte et kort er teknisk forskjellig fra å sette det i Break Zone - for eksempel, mens en kjemiker kan beskytte en av dine fremover fra å bli ødelagt i kamp, ​​vil det ikke stoppe det fra å bli satt inn i Break Zone på grunn av effekter som blir brukt som assistent eller noe annet som har satt et kort inn i Break Zone som en kostnad. Fjern fra spill: Et kort som er fjernet fra spillet, går ikke inn i eiers Break Zone og kan ikke nås med kort som søker gjennom Break Zones eller spillere dekk. Så langt som spillet angår, eksisterer kortet ikke lenger. Kast bort: Begrepet kaste utelukkende refererer til å sette kort fra en spillerhånd i Break Zone. Kort kan ikke kastes fra feltet. Teller: Når et kort eller en evne er imot, har den ingen effekt. Hvis et kort motvirkes, blir det satt inn i sine eiere Break Zone når det vil løse. Dekkbygging Rediger Et dekk må ha nøyaktig 50 kort i den og ikke mer enn tre av et kort med samme kort serienummer. Turner Rediger I begynnelsen av spillet, spiller spillerne sine dekk, bestemmer hvem som går først, og trekk deretter fem kort fra dekk. Spilleren setter alle sine fremover og sikkerhetskopier til aktive. Spilleren hvis tur er det trekker to kort fra dekkene sine. Hvis det er første omgang av spillet, trekker den spilleren bare ett kort. Spilleren kan spille fremover, sikkerhetskopier og innkallinger og aktivere evner. Spilleren kan velge en Forward de kontrollerer som kan angripe og trykke på den for å vise at den angriper. Den forsvarende spilleren kan velge en aktiv Forward de kontrollerer og blokkerer med den. Hvis en Forward er blokkert, skader de to fremoverene skade på hverandre lik strømmen. Ellers, hvis videresendingen er ulåst, behandler den en skade til den forsvarende spilleren, og spilleren setter ett kort fra toppen av dekk i deres skadeområde. Kampene løses individuelt, slik at spilleren hvis tur er det, kan gjenta denne prosessen så lenge de kontrollerer fremover som kan angripe. Etter kamp er det en annen hovedfase. Til slutten av turn-effekter slutter, og den aktive spilleren kasserer kortene til de har maksimalt fem kort i hånden. Så blir det de neste spillerne sving. Krystalltyper Rediger Branntype kort spesialiserer seg på å håndtere skade utenfor kamp, ​​og er generelt rask og aggressiv. Mange kort har evner som skader fremover når de går inn i feltet. Iskortskort spesialiserer seg på å senke motstanderen. Mange iskort kan trykke motstanderne fremover eller få motstanderen til å kaste kort fra hånden. Vindtypekort spesialiserer seg på å forhindre motstandernes planer. Mange Wind-type kort kan sette spillerne andre kort til Active når som helst, og er følsomme overfor kostnadene til motstandernes kort. Vindtypekortene har også fornærmende evner til å sette kort fra motstandernes dekk inn i Break Zone, ved å benytte seg av den alternative vindkraften som sier at en spiller taper spillet når de må tegne et kort fra dekkene, men kan ikke. Jordtyper har en tendens til å fokusere på å øke kraften til spillerne fremover. Noen ganger kommer dette til en høy pris, for eksempel Kefka, som kan øke kraften til en av spillerne fremover med 5000, men bryter den fremover på slutten av sving. Andre jordtype-kort kan gjøre spillerne fremover ute av stand til å bli ødelagt. Thunder-type kort har mange evner som umiddelbart kan ødelegge motstanderne fremover. De fleste av disse evnene er begrenset av kostnaden til de fremover. For eksempel kan Odin bare målrette fremover som koster 4 eller mindre. Vanntypekort fokuserer for det meste på kamptricks og eliminerer motstandernes handlinger. Mange Vanntypekort kan returnere motstanderne Forward og Backups fra feltet til hånden. Shine-type kort representerer helter og skurker i Final Fantasy-serien, og er for det meste høyere drevne versjoner av andre kort. Derfor er det ingen unik styrke for Shine-type eller Dark-type kort, men generelt er disse kortene alle kraftige. Dette er begrenset av det faktum at en spiller kun kan styre opptil ett Shine-type og eller Mørk-type kort om gangen. Hvis et annet kort med Shine eller Dark-type kommer inn i feltet, må kontrolleren umiddelbart legge alle Shine eller Dark-type kortene de kontrollerer i Break Zone. Frigjør Rediger Japan Rediger Handlekortspillet ble solgt 25. februar 2011 i Japan, og introduserte to oppføringer. Settet inneholder 50 kort og kommer i to typer - Black Deck og White Deck - mens boosters vil inneholde åtte kort hver. For tiden er det totalt 322 kort: 160 standardkort og 162 premiumkort. De fem sjeldenhetene for kortene er vanlige, uvanlige, sjeldne, spesielle sjeldne og premium. Den tredje bursdagen inneholder et salgsfremmende Aya Brea-kort når det er kjøpt, mens Kingdom Hearts: Birth By Sleep Final Mix inneholder et reklameskjermstortkort. Dissidia 012 Final Fantasy ble også lansert med et slips-salgskort. Den andre booster-serien, kapittel II, ble utgitt 27. mai 2011, med to nye inngangssett, jord og lyn. En tredje booster-serie, kapittel III, la til ytterligere to inngangssett, brann og is. Nord-Amerika og Europa Rediger Final Fantasy Trading Card Game Opus 1 vil være tilgjengelig i en annen konfigurasjon for utgivelsene i Europa og Nord-Amerika. Twoplayer-spillet vil bli solgt i det tradisjonelle tradingkortformatet for startpakker og boosterpakker med totalt 186 kort. De tre starterdekkene, Final Fantasy VII (Fire Amp Earth), Final Fantasy X (Wind Amp Water) og Final Fantasy XIII (Ice Amp Lightning), vil bli solgt i seks dekk-skjermer med hvert startpakke med 50 kort, et papir playmat og regelinformasjon. Boosters vil bli solgt i 36-paknings skjermer med hver pakke, inkludert 12 kort og ett premium-foliekort. 2 Galleri Rediger Referanser Rediger På vår nettside finner du en stor liste over trading kortspill, ellers kalt samlekortspill - eller tilpasses kortspill, fra T til C til G. Det finnes en rekke kortspillkategorier du kan velge fra - som anime, fantasi, sport og mange flere. Du finner både de mest kjente og de mest sjeldne TCG-spillene på denne listen. Kom, velg din favoritt CCG, og spill gratis Kontakt oss Copyright OnlineGamesKingdom 2012-2014. Alle rettigheter reservert. Liker Vår WP Theme Få det her.

Comments

Popular posts from this blog

Lakers Trade Alternativer For Howard

Hva om den opprinnelige Chris Paul-handelen til Lakers ikke ble vetoet Hva om Originalt bilde: Harry HowGetty Images For fem år siden vetote NBA-kommisjonæren David Stern hva som ville ha vært en historisk endrende handel for å knytte superstar poengvakt Chris Paul med Bryant i Los Angeles Lakers tilbake domstol. Handelen ville ha plassert Lakers for å være tittelkonkurrenter i overskuelig fremtid. Paul kom inn i et kontraktsår i New Orleans akkurat som NBA innpakket en 161-dagers lockout over arbeidsforhandlinger. På den tiden, 8. desember 2011, eide NBA Hornets, med de 29 andre lagseierne som opptrer som hovedaksjonærer. Så snakket ligaene til de små markedsdeltagerne for konkurransedyktig balanse. Cavaliers-eieren Dan Gilbert sendte Stern et brev i sterk innvending mot handel, og dommen avgjør at det skulle deles mellom resterende eiere. Til slutt avviste Stern handelshandelen med basketball grunner. Den liga kommisjonær, per Howard Beck av The New York Times. sa at avgjørelsen ble

Mj Forex Pune

Våre verdier vårt folk Ledende b2b-utgiver, som spesialiserer seg på interaktive, interaktive profesjonelle samfunn. Med en rekke tjenester, inkludert nettsider, e-postpublikasjoner, industripriser og arrangementer, leverer Sift Media originalt, merket innhold til over en halv million fagfolk innen regnskap, IT, HR og trening, markedsføring og småbedrifter. Ved å produsere kvalitetsinnhold og engasjere våre profesjonelle publikum på flere berøringspunkter, tilbyr vi b2b-merker unike markedsføringsmuligheter som gir ekte avkastning på investeringen. Våre verdier Vi tror på å skape innhold, aktivere samtaler og konvertere forretningsmuligheter, både for våre forretningsholdere og for våre annonseringskunder. Ved å fokusere på innhold og fremme samfunnsengasjement satser vi på å skape pålitelige og unike miljøer for forretningsmerker og forretningsfolk for å optimalisere forhold. Våre folk Vårt folk er vår største ressurs, og vi har vært heldige for å tiltrekke seg noen av de beste digita

Trade Alternativer Interaktive Meglere

En advarsel om markedslikviditet fra interaktive meglere Markedet kan være (enda) mer illikvide enn du tror. I en sterk advarsel til sine kunder har populære online meglere Interactive Brokers anbefalt handelsfolk å unngå å bruke markedsordrer i det hele tatt hvis det er mulig, og alternativt å splitte dem opp i mindre ordrehandel over tid, har noen eldre salgsplatforme effektivt gjort gjennom årene ved å dele foreldreordrer i mindre, barnordre. I varsel informerer IB at den har lagt merke til at du nylig har lagt inn markedsbestillinger i kontoen din. Vennligst se viktig informasjon under denne bestillingen. Det gir deg følgende veiledning: Vær oppmerksom på at en markedsordre er en instruksjon til å handle med din bestilling til enhver pris tilgjengelig på markedet, underlagt ytterligere instruksjoner for å håndtere simuleringen av den bestemte bestillingen du oppgav, og andre bestillingsbetingelser du oppgir når du sender inn din rekkefølge. En markedsordre garanteres ikke en bestem