Skip to main content

Star Wars Online Trading Card Spill


Star Wars Galaxies Trading Card Spillplattform (e) Star Wars Galaxies Trading Card Game var et online trading kortspill tilgjengelig for tidligere abonnenter av MMORPG Star Wars Galaxies. Det første spillsettet, Champions of the Force ble utgitt i august 2008. etterfulgt av spillets første utvidelse, Squadrons Over Corellia i desember samme år. En andre utvidelse med tittelen Galactic Hunters ble utgitt i mars 2009, etterfulgt av bedragere i juni 2009 og The Shadow Syndicate i september samme år. Spillklienten var tilgjengelig for nedlasting på den offisielle spillwebsiden, slik at ikke-abonnenter kan få tilgang til en gratis prøvemodus som tilbys tilgang til begrenset innhold. Spillerne var i stand til å kjøpe virtuelle kort og handle dem med hverandre. Hvert sett inneholdt opptil 300 kort, med flere sett utgitt hvert par måneder. Både tidligere og nåværende Galaxies-abonnenter mottok en enkelt startkort på 58 kort når de registrerte, og alle aktive abonnenter mottok også fem gratis 15-kort boosterpakker per måned etter det, med muligheten til å kjøpe mer tilgjengelig for alle spillere. En ikke-abonnent som bruker prøvemodusen, kunne registrere seg for minst en måneds abonnement på Star Wars Galaxies. Dette ga tilgang til komplette spillmoduser og aktivert handel med andre spillere. Suspending abonnementet etterpå gjorde at kontoen slutte å motta gratis månedlige pakker, men full tilgang til spillinnholdet var igjen. Handlekortspillet, sammen med Star Wars Galaxies MMO ble stengt ned 15. desember 2011. Gameplay Edit Det var fire arketyper i spillet: Jedi. Opprører. Imperial og Sith. Hver arketype hadde en unik avatar. som representerte spillerens karakter. Et dekk kan ikke inneholde noen kort av en arketype som er forskjellig fra arketypen til avataren din. De var imidlertid såkalte generiske kort, som ikke tilhørte noen arketype og kunne være inkludert i noen dekk. Andre korttyper inneholdt enheter som kunne kjempe sammen med avatar-elementene dine. som kan brukes til å gi spillerens avatar ulike bonuser taktikk. som representerte engangs overraskende handlinger i kampoppdrag. som representerte oppdragene som spillerne forplikter seg til å fremme i spillet og evner. som ble brukt til å fullføre oppdragene. Viktig spillmekanikk inkluderte kostnad. som måtte betales for å spille kortet, kraften som ble brukt til å betale kostnadene, styrken og forsvaret. som ble brukt til å løse skirmishes, skade. som kan brukes til å håndtere mer skade på fiendens enhet, helse. som representerte hvor mye skade en enhet eller avatar kunne ta før den ble ødelagt, og nivå av evner som kunne brukes til å fullføre oppdrag. Hver spiller hadde fire oppdrag med nivå nummer 2, 4, 5 og 6 bortsett fra hoveddisplayet, og oppdragene med nivå nummer to ble spilt automatisk i begynnelsen av spillet. Ved begynnelsen av hans tur, hvis spilleren hadde en aktiv evne i spill, kunne han søke det på en av oppdragene for å plassere tokens på det lik evnenivået. Den som spilleren først plasserte en rekke tokens lik quests level, fullførte søket og plasserte søket med neste nummer på plass. Målet med spillet var å fullføre fire oppdrag før motstanderen din, men spillet kan også bli vunnet ved å ødelegge motstandernes avatar først. For å hindre at hver spiller kan distribuere enheter til en av oppdragene (dine og dine motstandere) som både kunne angripe motstandere og avatar og beskytte avataren din fra å bli angrepet. Kortsett Rediger Spillalternativer Rediger Spillet har gitt flere muligheter for spill, både i single - og multiplayer-modus: Tilgjengelig for alle spillere Rediger Tutorial Demo game 8211 en guide til alle grunnleggende aspekter av spillet, som også fikk lov til å spille som en Jedi vs Sith AI motstander bruker enten startbilde eller pre-konstruerte dekk. Øv spillet 8211 en øvelseskamp mot menneskelig motstander, ved hjelp av enten Jedi eller Imperial startbilde. Kun tilgjengelig for spillabonnenter Rediger scenarier 8211 historiebaserte kamper med AI-motstander, som hadde betydelig forbedret dekk. Hvert nytt sett utvidet Light Side og Dark Side-kampanjer med 5 nye scenarier for hver kampanje. Hvert scenario hadde 3 vanskelighetsgrad, for å fullføre scenariet på hvert nivå spillere mottar bonusbelønningskort. Skirmish 8211 tillot spillere å teste sine nye dekk mot AI-motstandere. Standard spill 8211 et grunnleggende spill mot menneskelig motstander. Heroisk møte 8211 i denne historien-baserte spillmodusen fire spillere jobbet sammen, og prøvde å beseire en enkelt AI-motstander med et overstyrt dekk. Hvert heroisk møte var basert på et heroisk møte fra Star Wars Galaxies. Offisielle turneringer 8211 krevde en inngangsavgift for å spille, men tilbød premier til vinnerne. Star Wars Galaxies Loot Edit Spillet har også Loot-kort. som var spesielle kort for sjeldne gjenstander, som Muur Talisman som ble tilfeldig funnet i boosterpakker. Disse kan innløses for elementer i spillet i Star Wars Galaxies. Til å begynne med var det 26 slike kort, med mer tilgjengelig via spesielle kampanjer. Se også Rediger Eksterne lenker Rediger Star Wars Galaxies Trading Card Game offisielle websiteStar Wars: Card Trader Samle og handle over 1.000 offisielt lisensierte Star Wars digitale kort. Alle dine favorittpersoner, kjøretøy og steder fra Star Wars-universet er her. Fra den nostalgiske, inkludert kopier av den opprinnelige Star Wars 77 satt av Topps, til futuristikken, inkludert alle nye handelskort med spennende digitale vendinger, kan du ta hele Star Wars-kortsamlingen med deg hvor som helst du går. Star Wars: Card Traderthese er kortene du leter etter. Galleri Flere spill Applikasjoner Bli med Angry Birds i sitt største eventyr ennå For lenge siden i en galakse langt, langt unna. en gruppe desperate rebellfugler møttes mot en galaktisk trussel: Empires onde Pigtroopers Rebelfugl, som slår fra en skjult base, har vunnet sin første seier mot de onde keiserlige grisene. Under kampen klarte Rebel spioner å stjele hemmelige planer til Empires ultimate våpen, Pig Star, og racer for å levere planene til Rebel-fuglene. Nå trenger de hjelpen Bli med et episk eventyr med Angry Birds i det legendariske Star Wars-universet. Bruk kraften, bruk din Lightsaber og blast unna Pigtroopers på en intergalaktisk reise fra ørkenen Tatooine til dybden av Pig Star - hvor vil du møte deg mot den skremmende Darth Vader Dark Dark of the Pigs Kan du bli en Jedi Master og gjenopprette friheten til galaksen Tid å ta tak i din Lightsaber og bli med eventyret Kan fuglene være med deg spill apps Bruk kraften i STAR WARS: FORCE Innsamling og kamp over 400 tradingkort med dine favoritt Star Wars-tegn og kjøretøy - inkludert Darth Vader og Luke Skywalker i et multiplayer-kort-eventyr. Du kan til og med samle karakter - og kjøretøykort fra Rogue One, inkludert nye in-app-hendelser. Trading kortspill bringe fantasy Star Wars-kampene dine til liv Bekjemp Darth Vader med Yoda, eller pit Luke Skywalker mot Darth Maul. Kampformasjoner mot andre spillere i PvP, ved hjelp av dine egne unike formasjoner for å angripe. Hvert tradingkort har sin egen kombinasjon av kortferdighet, angrepssort og Force-tildeling. Bygg en formasjon som frigjør kortets fullmakt, og slåss med andre spillere for å bevise din styrke. Kraften er med deg. SAMLEVER STAR WARS TRADING CARDS - Samle mer enn 400 kjære karakterer og kjøretøy fra Star Wars historie - Din samling med samling vokser med hver seier. Kan du bygge den beste formasjonen? Lag din fantasy matchup med tegn fra hele Star Wars universet SPØRG MED DIN LEGION - Eventyr med legionen din, en guild av allierte spillere fra hele verden. - Kjemp andre legioner i online strategispill. Før kampen begynner, styrker Legionens flåte sammen med lagkameratene dine - Vinn kampen og få sterkere flåter. Du kan til og med trene med legionen din til å teste ut nye strategier for kamp. HANDELSKORT TIL ALLIES - Handlekort med andre spillere kan fylle inn samlingen din og gi deg kraftige nye allierte. Nye kort blir løslatt regelmessig, slik at du alltid har nye kort å jakte på. BATTLE FORMATIONS I PvP MULTIPLAYER - Multiplayer spill er strategiske og sterke i STAR WARS: FORCE COLLECTION - Bekjemp PvP-fiender i et multiplayer TCG-eventyr. Tenk strategisk for å beseire motstanderne dine - Bygg dine egne formasjoner og led ladningen i strategiske kamper. KOMBATFER OG EVOLVEKORT - Hvert kortslag får deg nærmere utviklingen og forbedring av favorittkortene dine. Koble opp favorittkortene dine for å få den strategiske kanten i I tillegg er store arrangementer tema over hver Star Wars-tid, inkludert, The Clone Wars og Star Wars Rebels holdes regelmessig. Kampformasjoner på tvers av mange klassiske scener fra Star Wars og motta fantastiske belønninger Samle, bekjempe og oppsøke med dine favoritt Star Wars-tegn og - biler Last ned STAR WARS: FORCE COLLECTION i dag Kundesupport (kun på engelsk) us-support. konami Av Konami Digital Entertainment Co. Ltd. Merknader: Kjøpet av krystall i spillet kan øke hastigheten på spillspillet, men ALLE spillere kan spille hele spillet gratis. Krystallkjøp kan hjelpe til med å fylle ut en spillerformasjon av kort som kan være fordelaktig. Du kan låse ut muligheten til å kjøpe innhold i appen ved å justere innstillingene til enheten39. Dette er bare et online spill. Brukere må være koblet til internett for å spille. Star Wars Trading Card Spill Antall kort Star Wars Trading Card Game (TCG) er et spill som ble produsert av Wizards of the Coast etter at lisensen for samlekortspill ble gitt til selskapet i slutten av 2001. Før dette , Dechifter holdt lisensen, og brukte den til å produsere Star Wars Customizable Card Game. Young Jedi Collectible Card Game. og Jedi Knights Trading Card Game. Nær utgangen av 2005. Kunngjøringer av kysten annonserte at Star Wars Trading Card Game ville bli satt på ubestemt hold, selv om de fortsatt ville beholde lisensen. En kunngjøring ble imidlertid utgitt 28. januar 2010. Det ble oppgitt at med den økonomiske nedgangen vil lisensen til å produsere alle sine Star Wars-linjer få lov til å utløpe i mai samme år uten fornyelse. Etter at lisensen var utløpt, produserte Wizards of the Coast ikke lenger Star Wars 8211-relatert materiale. 3 4 Etter at guvernørene fra kysten sluttet å gjøre kortene, ble et uavhengig, spillervalgt samfunn kalt Uavhengig Utviklingsutvalg, eller IDC for kort, begynt å lage virtuelle kort som kan lastes ned og skrives ut for å fortsette spillet. De har nå ti utvidelser tilgjengelig for nedlasting. 5 Spillspill Rediger I Star Wars TCG er enhetskort plassert i tre forskjellige arenaer: Space, Ground og Character. Formålet med spillet er å styre to av disse tre arenaene. For å kontrollere en arena må en av de to sidene (Lys eller Mørk Side) være den eneste med en enhet (er) i den arenaen, hvis begge sider har kort i en arena mens den andre siden ikke gjør det, kontrollerer de den arenaen . For å drepe fiendtlige kort, og dermed fjerne dem fra arenaen de var inne og plassere dem i kastehullet, må kortene kjempe mot hverandre. Disse kampene foregår på arenaene: Mellomkortet kjemper i Space arena, Ground kort i Ground arena, etc. 6 Kort Rediger Det er syv forskjellige typer kort: Space (farget blå), Ground (grønn), Character (lilla) , Battle (rød), Mission (gul), Sted (avhengig av arenaen de spilles i), og Utstyr (sølv). Hver spiller plukker opp ett kort hver tur, under kommandofasen. Hvis du går tom for kort, skjer ikke noe spesielt, bare fortsett å spille med kortene du har til du vinner eller taper spillet. 6 Enhetskort Redigere De tre enhetskortene: Mellomrom (venstre), tegn (senter) og bakke (høyre). Alle tre av disse kortene er på den mørke siden, som vises ved det røde lysbildet øverst til høyre (se deler av et kort). Space, Ground og Character-kortene kjemper i sine respektive arenaer (med mindre du bruker en spesiell evne). Disse enhetene alle koster bygge poeng å distribuere og starte i dekk. Space, Ground og Character-kort er alle referert til som enhetskort. Andre kort er ikke enhetskort. 6 Bakkenheter representerer infanteri og kjøretøy. I de tidligere settene før Lokasjonskort ble opprettet, representerte Ground-kort også steder. Tegn representerer enkeltpersoner, inkludert individuelle droider. Plasskort representerer alle stjerneskip. 6 Konkurranseenheter og budgivning Rediger En omtalt enhet er en enhet hvor den andre spilleren har en enhet med samme navn i spill (hvis det er en med samme navn på siden din, må de stables, se Stacking-delen nedenfor) , noen enheter har forskjellige navn, men skal behandles som de samme. Disse enhetene er Anakin Skywalker og Darth Vader, Beru Lars og Beru Whitesun, Padm Amidala og Queen Amidala, Kansler Palpatine og Keiser Palpatine og Darth Sidious. 6 For å bekjempe enheter som hver spiller biter Force, hvis det er to par bestrengte enheter, velger Dark Side som å by på først. Den mørke siden starter med å lage et bud på null eller mer, Light Side-spilleren gjør deretter sitt bud på null eller mer. Budgivning fortsetter til en spiller stopper eller løper ut av Force (du kan ikke by på mer enn din totale Force eller mindre enn det siste budet). Når budet er avsluttet, legger hver spiller opp den totale byggekostnaden for alle sine enheter, stablede enheter teller som en, og legger den til mengden Force de siste bud. Uansett hvilken spiller ender med det høyeste nummeret vinner, som alltid, drar Dark Side-gevinster. Spilleren som vinner, betaler derfor Kraften for sitt siste bud og kan beholde sin omstridte enhet i spill. Spilleren som mister, trekker seg tilbake til den omtvistede enheten. Spilleren som mister, trenger ikke å betale noen Force. 6 Stacking enheter Rediger Når du bygger en unik enhet som har samme navn som en unik enhet du allerede har i spill på din side, gjør du ting litt annerledes (hvis det er en med samme navn på motstandernes side da er de anfekt, se delen Contesting units ovenfor). Det er noen enheter som bør behandles som om de har samme navn. (For disse enhetene, se avsnittet Contesting units ovenfor.) Uansett, for det første, med stablingsenheter, hvis de nye enhetene bygger kostnaden, er mindre eller lik den av enhetene som allerede er i spill (hvis du legger til en stabel, går du forbi de beste kortene bygger kostnaden), så trenger du bare ett byggepunkt for å distribuere den nye enheten. Du kan sette den nye enheten øverst eller nederst i stabelen. Husk at bare det øverste kortet vil bli brukt som sådan. Hvert kort under toppkortet gir toppkortet 10 hastighet, 1 kraft og 1 helse du ikke kan bruke kortets spesielle evner under toppkortet. Når du har satt det nye kortet i stakken, er du ferdig. 6 Nå, hvis de nye kortene bygger kostnaden er mer enn det gamle kortet, blir ting annerledes igjen. Du starter det samme, du trenger bare ett byggepunkt, hvis du vil sette det nye kortet under det gamle kortet, så kan du gjøre det, og du er ferdig. Hvis du imidlertid ønsker å sette det nye kortet på toppen av det gamle, må du først finne ut forskjellen i kostnaden mellom det gamle og det nye kortet, og deretter betale det i byggepunkter, så legger du det nye kortet øverst av stabelen og du er ferdig. 6 Noen ting å huske på med stablingsenheter. Du kan ikke ha mer enn en av samme versjonenhet i en stabel (slik at du ikke kunne ha Anakin (A) og Anakin (A) i samme stakk, men du kan ha Anakin (D) og Anakin (B) i samme stabel ). Du kan ikke legge flere kort i en stabel som allerede har fire enheter i den. Du kan bare stable unike enheter. Behandle en stabel som om den var en enkelt enhet. Hvis stakken dør, dør hvert kort i stabelen. Ignorer alle effekter til kort under den øverste. 6 Hvis du vil omorganisere kortene i en stabel, finner du i løpet av byggfasen kortet du vil flytte til toppen. Hvis det kortet har en mindre eller like byggekostnad for enheten som er på toppen, flytt den opp gratis. Hvis enheten du vil flytte til toppen av stabelen, har en høyere byggekostnad enn enheten for øyeblikket øverst, betaler du byggprisforskjellen mellom de to enhetene i byggepunkter, og flytt deretter enheten du vil ha på toppen av stakken til toppen. Hvis du har en pilot i stabelen, og stabelen er for tiden piloting, så hvis du omarrangerer stakken, må du flytte den inn i den aktuelle arenaen, eller hvis kortet blir flyttet til toppen er en pilot, til hvilken hver ny enhetspiloter. 6 Kampkort Rediger Et nøytral Battle-kort, Mission, Location og Equipment-kort har samme form og layout, men er forskjellige farger. Kampkort er rødfargede kort som normalt spilles under Battle-trinnet for å forårsake en effekt (for eksempel hindre skade, legge til ekstra strøm osv.). Kampkort koster vanligvis Force, og er bygget i hånden din, du må bygge Battle-kort på en gang. Kampkort kan spilles på enhver pass-or-play sjanse, som du vil bli fortalt om i å spille spillet. 6 Misjonskort Rediger Misjonskort er gult farget kort som normalt koster byggepunkter. Når et misjonskort har byggepunkter som tilsvarer byggekostnaden på det, så snu det rundt, gjør det som står, og kast deretter det bort. Oppdragskort er bygget i Build-sonen. 6 Plasseringskort Rediger Plasseringskort gir begge spillerne en kontinuerlig spesiell effekt for en arena (for eksempel gi alle nøytrale enheter 2 helse). Plasseringskort koster byggepunkter og distribueres på samme måte som et enhetskort. Farge på plasseringskort varierer avhengig av hvilken arena den er (blå for plass, grønn for grønt og lilla for karakter). Det finnes tre forskjellige typer plasseringskort: plasseringsplass, plasseringssted og plasseringskarakter, alle tre er distribuert i deres respektive arena, du kan bare ha ett plasseringskort for hver arena, så når et plasseringskort blir satt i spill i en arena der et plasseringskort allerede er i spill, så hvis de nye plasseringskortene bygger kostnaden er mer enn de gamle plasseringskortene, erstatter den nye den gamle og den gamle blir satt i kastehullet. Hvis kostnaden for den nye plasseringen er mindre enn de gamle, må spilleren som ønsker å distribuere det nye lokalkortet først betale kraft som er lik den gamle plasseringskortet. Du kan ha så mye som tre plasseringskort i spill, så lenge de er i separate arenaer (bakken, mellomrom og karakter). Plasseringen av et plasseringskort mens du er i spill er mellom området Dark Side og Light Side-området. 6 Utstyrskort Rediger Utstyrskort er sølvkort som gir bonuser til enhetene de er festet til (f. eks. Gi 3 strøm til utstyrt enhet). Utstyrskort er bygget på samme måte som enhetskort, de koster Force og er bygget i Build-sonen. Så snart et utstyrskort har bygget poeng på det lik byggekostnaden, snu det riktig vei opp, men legg det i din Build-sone som du ville ha en tilbaketrukket enhet. 6 Når et utstyrskort er bygget, kan det flyttes til riktig enhet (hvert utstyrskort angir hvilken type enhet det kan festes til), for å gjøre dette betaler du utstyrsprisen, som vil være ett kort, koster å utstyre varierer for forskjellige kort, og flytter det under enheten du vil utstyre. Den utstyrte enheten får deretter bonusene oppgitt på kortet. Det er ingen grense for hvor mange utstyrskort en enhet kan ha. Når en enhet utstyrt med et utstyrskort eller kort kasseres, flyttes utstyrskortet tilbake til byggesonen og kan utstyres på nytt til et annet kort. 6 Nøytralkort Rediger et mørkt sidekarakter (venstre), nøytral slag (midt) og lys side bakke (høyre). Du kan fortelle hvilken side de er på fra deres sidesymbol (se deler av et kort). Nøytralkort kan være på hver side (Lys eller Mørk Side), siden de er på, avhenger av hvem som eier dem. Hvis begge spillerne har samme unike kort, er kortene bestridd. 6 Deler av et kort Rediger deler av et kort. På hver plass, bakken og karakterkortet (disse tre er alle kalt enhetskort) på venstre side, er det tre sett med tall. Toppnummeret (med en liten S til høyre for det) er kortets hastighet. Hastigheten avgjør hvilken rekkefølge kortene kan angripe eller bruke sine spesielle effekter på, dersom det er tegning, så går Dark Side først som alltid. Kraften til kortet (ligger under hastigheten og har en liten P til høyre for den) er mengden terninger som kan rulles i et angrep. Nedenfor er effekten helsen (med en liten H ved siden av den) som er mengden skade fra angrepene som kortet kan tåle før det blir kastet. 6 Til høyre for fart, strøm og helse beløp, er området som inneholder de spesielle effekter som kortet har, samt smaktekst (tekst lagt til som sitater fra et tegn eller generell informasjon relatert til kortet). 6 For noen kort, hovedsakelig tegn, er det et lite bokstav i en sirkel. Noen enheter har mer enn én versjon av samme enhet (for eksempel Yoda har en versjon A, versjon B, versjon C, etc.). Hvis to kort av samme unike enhet spilles (for eksempel Darth Vader A og B), må disse kortene stables. Det øverste venstre hjørnet av kortet er enhetens byggekostnad (antall byggepunkter som trengs for å sette enheten i bruk). Til høyre for byggekostnaden er enhetens navn, så vel som arenaen det skal spilles inn, og typen enhet de er (for eksempel Jedi Master, Bounty hunter, Trade Federation droid). I øverste høyre hjørne er den siden kortet er på (Lys, Mørk eller nøytral). 6 Andre opplysninger på kortet som ikke er relatert til spill, er nummeret på kortet fra utvidelsen den er i, og sjeldenheten. Sjeldenheten er hvor vanskelig det er å få det kortet. Vanlig (vist av en sirkel) er den enkleste å få, etterfulgt av uvanlig (en diamant) og sjelden (en stjerne). Denne informasjonen finner du nederst til høyre på enhetskort og nederst til venstre på de andre kortene. Også er utvidelsessymbolet som viser hvilken utvidelse det kortet kommer fra. Dette er funnet i den fargede delen like under hastigheten og over strømmen. 6 Force og Force meter Rediger Kraften er et svært viktig element i spillet av spillet. Den brukes til ulike ting, hovedsakelig som en kostnad for å bruke evner og budgivning. Spillmatterne inneholdt en kraftmåler for å holde oversikt over hvor mye kraft du har, 6 selv om noen spillere brukte en 20-sidig terning istedenfor. 91 kilde 93 Ved starten av hver tur får begge spillerne fire kraft. Spillere mister styrke når de betales som en kostnad for en evne, eller på grunn av en korteffekt. En spiller kan ikke ha mindre enn 0 kraft, og de kan heller ikke betale for en evne som krever mer kraft enn de har. 6 Zones of Play Rediger spillområdene. Hver spiller har sine egne soner av spill. De er: Dekke - Dekket deres betraktes som en sone, siden kortene kan flyttes, settes på, omarrangeres osv. Ingen spiller kan se på et dekk med mindre et kort sier det. Et dekk bør bli blandet før du starter spillet. 6 Build Zone - Der du bygger enheter. Delvis bygget kort går her samt tilbaketrukket enheter. Enheter i byggesonen kan ikke bruke evner med mindre den har reservens evne (se nedenfor). Generelt kan enheter ikke angripe eller bli angrepet i byggesonen. Delvis bygget kort kan kun sees av eieren av disse kortene. Tilbakebetalt eller fullført kort er forsiden opp. Når en enhet som har Utstyr som er utstyrt med den, blir kastet, vender utstyret tilbake til eiers byggesone (med forsiden opp). 6 Arenaer - Arenaene er hvor Ground, Character og Space kort kjemper. Det er også steder som plasseres, husk at hver arena kun kan ha én plassering om gangen. 6 Kast bunke - Hvor kastet enheter og plasseringskort går, så vel som oppdrag og kampkort som er ferdigstilt. Enhver spiller kan se på enten kastehull når som helst. Noen kort har evner som tillater dem å bli satt tilbake i spillerens hånd når de blir kastet. 6 Hånd - Hver spiller kan bare se på egen hånd. En spiller trekker et kort fra dekk i hånden. Fra sin hånd kan en spiller bygge og distribuere enheter, plasseringer, oppdrag og utstyrskort. De kan også bruke Battle-kort. Du kan ikke se på den andre spillerenes hånd, med mindre et kort eller en evne forteller deg det. 6 Uten spill - Denne sonen brukes ikke med mindre et kort forteller deg at du skal fjerne et kort fra spillet. Kort her er bokstavelig talt ute av spillet, som om du ikke spilte med dem (Dette er ikke din kastehull, hold den skille). 6 Dekkbygging Rediger For å spille spillet trenger du et kortstokk, dekkbygningen er ganske enkelt, og så lenge dekkene dine er innenfor alle disse reglene, bør det være lovlig. For det første må dekkene dine ha minst seksti kort i den, med minst tolv av hver type enhet. Du kan ikke ha mørke og lette sidekort i samme dekk. En annen ting er at du kanskje ikke har mer enn dobbelt så mange enhetskort av en annen type (så hvis du hadde tolv plass, så er det mest mulig å få en annen type enhet til å tjuefire). Og endelig, ditt kort har kanskje ikke mer enn fire av samme versjon av samme kort (dette gjelder alle kort, ikke bare enheter). 6 De tre generelle reglene Rediger Disse tre reglene er alltid sanne i spillet og er gode å vite før du spiller. 6 The Dark Side vinner alle båndene. Hvis lys og mørke enheter bundet i sin hastighet, går den mørke siden først. På samme måte gjør den mørke siden også ting først (for eksempel bygningsenheter). 6 Hvis et kort motsetter seg reglene i spillet, så går det med hva kortet sier. Kortet overstyrer bare regelen som gjelder situasjonen. 6 Hvis to kort motsier seg hverandre av en som sier at noe kan skje, og det andre sier at det ikke kan, så kan kortet som sier at det ikke skje, vinne. Dette gjelder ikke for motsetninger mellom reglene og et kort. 6 Spille spillet Rediger Første oppsett av spillet starter, spillet fortsetter i svinger som består av tre faser (Klar, Kommando og Kamp). Gjør gjenta til spillet er vunnet (Tegning er ikke mulig, selv om midlertidige dødvansker kan forekomme). 6 Oppsett Rediger Oppsettet ligner bygningsdelen av kommandofasen. Du starter med 30 byggepunkter, disse kan ikke lagres, så det er en god ide å bruke så mange som mulig. Du begynner å bygge enhetene som du ville i kommandofasen, men du kan ikke bygge oppdrag, utstyr eller plasseringskort. I motsetning til kommandofasen tegner du ett kort og i hånden hver gang du legger inn et kort i en arena, og holder 7 kort i hånden eller i byggesonen. På slutten kan du delvis bygge et kort for å bruke de siste par byggepunktene. Du kan ikke gjøre dette midtveis gjennom Setup (hvilket kort du må bygge midtveis må være ferdig før du starter det neste), og du må vise kortet til motstanderen din før du legger den ned. Eksempel. Hvis jeg har brukt 28 poeng, har jeg 2 igjen. Jeg bruker dem på et 7 kosterkort, etterlater det med 5 igjen. 6 Klarfasen Rediger I ferdigfasen får hver spiller 4 Kraft og slår av alle de tappede enhetene. Den mørke siden bør, som alltid, gjøre dette først. The Light Side-spilleren ruller deretter en die og hver spiller får da en mengde byggepunkter som tilsvarer summen av døden. Hvis en spiller har minst ett kort i hver arena, får den spilleren ett ekstra byggepunkt. Noen kort har evner som påvirker rullen, de evner spilles i denne fasen. 6 Kommandofasen Rediger I kommandofasen tegner begge spillere et kort og får en sjanse til å bygge enhet og misjonskort. Den mørke siden starter, først tegner de ett kort, så samler Bounty og betaler deretter Vedlikehold, Lyssiden gjør det samme. Etter dette går du videre til det som kalles byggfasen, der du kan bygge enheter og misjonskort. For å gjøre dette bruker du byggepunkter, du kan flytte et misjon eller enhetskort fra hånden til byggesonen din, når du legger et kort ned må du sette minst ett byggepunkt på det, husk å sette alle kortene som blir bygget vend ned, slik at motstanderen ikke kan se dem. 6 Du kan bare bygge på kort som er i byggesonen din, for å bygge på kort i byggesonen du bare legger byggepunkter på et hvilket som helst kort i den sonen. Når du har en enhet med samme antall byggepunkter på det som det koster, kan du flytte det inn på riktig arena (tegn, bakke eller plass). Hvis du har et oppdragskort med samme antall byggepunkter på det som det koster så beholder du det i byggesonen din til det tidspunktet Mission-kortet sier det kan brukes. 6 Du kan nå omorganisere rekkefølgen av stablede enheter, husk at du bare kan ha fire kort i hver stabel. Dette gjøres ved å betale Force, som er lik kostnaden forskjellen mellom kortet du vil endre og kortet vil det ende opp med På toppen av. Deretter flytter du piloter på eller av enheter, hver pilot kan bare flyttes én gang, men du kan flytte så mange piloter som du vil. Etter dette kan du flytte kort som har blitt trukket tilbake til riktig arena, dette inkluderer kort som du trakk seg tilbake for å kunne bruke reservene. Og til slutt kan du trekke tilbake kortene i byggesonen, husk å sette disse kortene vendt oppover, slik at du vet at de ikke bygges, og trykk på dem. 6 Kampfasen Rediger Kampfasen begynner med en spill-eller-pass sjanse hvor spillerne kan spille kampkort, bruke noen evner av kort og knytte utstyr. Først har du en spill-eller-pass sjanse, hvor spillere har lov til å bruke Mission og Location kort. Etter dette begynner kampen i Space arenaen. Kortet med høyeste hastighet, hvis det trekkes mellom hastigheter, så går den mørke siden først, kan angripe en fiendtlig enhet ved å rulle en tallerken i henhold til kraften, 4s, 5s og 6s er treff, 1s, 2s og 3s er savner (så en enhet med 6 kraft ville kaste 6 terninger, hvis terningene landet på 2, 2, 2, 2, 5 og 6 da ville angrepet være to). Før skaden er plassert, utføres en annen spill-eller-pass-sjanse. Etter dette blir skader lagt til, og hvis skaden som er gjort er større enn eller lik den hemmelige helsen, blir kortet kastet. Noen enheter har evner som krever at de klikker, de kan bruke disse i stedet for å angripe. Kortet med neste høyeste hastighet angriper da, til alle kortene i romarenaen er blitt tappet. Kampen beveger seg deretter på bakkenarenaen, der samme formel følges, og deretter på tegnet. Når alle tegn enheter har angrepet, avslutter svingen. Hvis en spiller har kontroll over to arenaer på slutten av denne fasen, vinner de spillet, ellers begynner en ny sving ved å gå tilbake til Klarfasen og gjenta. 6 Vinner spillredigeringen Spillet er vunnet når en spiller kontrollerer minst to arenaer ved slutten av svinget, og kontrollerer at en spiller har kort i spill i to arenaer der den andre spilleren ikke gjør det (tilbaketrukne enheter regnes ikke som værende i spille). En arena er bestrøket (ukontrollert) dersom begge spillerne har kort i spill, eller hvis det ikke er kort i spill i den arenaen. 6 Evner og betydninger Rediger nøyaktighet X - Legg til X på hver terning. Betyr at forsvarsenheten blir truffet enklere. Nøyaktighet 1 betyr at en enhet treffes på en 3, 4, 5 eller 6 som hver dør har 1 lagt til (3 blir 4, noe som er en hit). 6 Armor - The unit is only hit on a 5 or higher (rather than on a 4, 5 or 6). Accuracy 1 and Armor cancel each other out, as a 4 rolled becomes a 5 due to accuracy, which is a hit due to armor. 6 Bombard X - A Space unit can attack a unit in the Ground arena instead of the Space arena with X dice plus affects (other abilities). 6 Bounty: Bonus - When the unit with Bounty causes a unit to be discarded, you gain the Bounty bonus when your next build step starts. You gain the bounty even if the unit with the bounty ability is discarded before your next build step. 6 Critical Hit X - If you roll at least one natural six (Before changes from abilities like Accuracy), do X more damage. Means you have a 16 chance on each die to do extra damage. 6 Deflect X - Prevent up to X damage to your unit and do that damage to a unit of your choice in the same arena. The unit you deflect the damage to can also Evade or Deflect that damage. 6 Enhance - Enhance is an extra cost that can be paid. Paying that cost will result in a larger effect. 6 Evade X - Prevent up to X damage. 6 Hidden Cost X - If at least X build counters are on the unit, you may pay the rest of the cost with Force and deploy it at any time. Usually best used once every other unit in the arena has attacked but before the end battle in that arena. As usual with ties, Dark Side has the chance to use Hidden Cost before the Light Side. 6 Intercept - If a unit is attacking another unit in the same arena as the unit with Intercept, that unit must now attack the unit with intercept. 6 Ion Cannon X - A Ground unit can attack a unit in the Space arena instead of the Ground arena with X dice plus affects (other abilities). Similar to Bombard. 6 Lucky X - When the unit attacks or is attacked, you may re-roll up to X dice in each dice roll once. Natural dice effects are played on the final result. 6 Overkill - Any hits more than the remaining health of the defending unit can be allocated to another unit in the same arena. Armor, Shields and other abilities dont work with the spillover damage, though the damage can be Evaded or Deflected. 6 Overload - Overload gives a unit extra power for one turn, but also damages the unit. The unit only does this before the attack, and it applies to that attack only. 7 Pilot - Shown by a symbol, the type of unit it can pilot, and a list of abilities granted to the piloted unit. The type of unit it can pilot is the subtype on the unit card. You can only move a pilot once during your build step. 6 Reserves - Allows you to play certain abilities inside the build zone (Abilities cant otherwise be played in the build zone). 6 Retaliate X - Do X dice of damage to the attacking unit. You do this after the card attacking the card with Retaliate has attacked and whether the unit with retaliate gets discarded during the attack or not. Retaliate can only be used when attacked by units in the same arena. 6 Shields X - When a unit with Shields is attacked, the attacking unit gets - X power for that attack. 6 Stun X - When a unit with stun damages another unit the damaged unit gets - X power until the end of that turn. 6 Upkeep: Cost - Some units have an Upkeep, a cost that must be paid to keep it in play. In the Build Phase you pay the cost, often a choice. 6 Reception Edit Star Wars Trading Card Game was considered by many to be a game of luck, with very little skill, mainly due to the fact that dice were used. However, many players disagreed with this and argued that it involved no more luck than other Wizards of the Coast games. Many players also disliked the game as they saw it as an inferior version of Deciphers Star Wars Customizable Card Game. Expansions and other cards Edit Expansion sets Edit Promotional cards Edit

Comments

Popular posts from this blog

Lakers Trade Alternativer For Howard

Hva om den opprinnelige Chris Paul-handelen til Lakers ikke ble vetoet Hva om Originalt bilde: Harry HowGetty Images For fem år siden vetote NBA-kommisjonæren David Stern hva som ville ha vært en historisk endrende handel for å knytte superstar poengvakt Chris Paul med Bryant i Los Angeles Lakers tilbake domstol. Handelen ville ha plassert Lakers for å være tittelkonkurrenter i overskuelig fremtid. Paul kom inn i et kontraktsår i New Orleans akkurat som NBA innpakket en 161-dagers lockout over arbeidsforhandlinger. På den tiden, 8. desember 2011, eide NBA Hornets, med de 29 andre lagseierne som opptrer som hovedaksjonærer. Så snakket ligaene til de små markedsdeltagerne for konkurransedyktig balanse. Cavaliers-eieren Dan Gilbert sendte Stern et brev i sterk innvending mot handel, og dommen avgjør at det skulle deles mellom resterende eiere. Til slutt avviste Stern handelshandelen med basketball grunner. Den liga kommisjonær, per Howard Beck av The New York Times. sa at avgjørelsen ble

Mj Forex Pune

Våre verdier vårt folk Ledende b2b-utgiver, som spesialiserer seg på interaktive, interaktive profesjonelle samfunn. Med en rekke tjenester, inkludert nettsider, e-postpublikasjoner, industripriser og arrangementer, leverer Sift Media originalt, merket innhold til over en halv million fagfolk innen regnskap, IT, HR og trening, markedsføring og småbedrifter. Ved å produsere kvalitetsinnhold og engasjere våre profesjonelle publikum på flere berøringspunkter, tilbyr vi b2b-merker unike markedsføringsmuligheter som gir ekte avkastning på investeringen. Våre verdier Vi tror på å skape innhold, aktivere samtaler og konvertere forretningsmuligheter, både for våre forretningsholdere og for våre annonseringskunder. Ved å fokusere på innhold og fremme samfunnsengasjement satser vi på å skape pålitelige og unike miljøer for forretningsmerker og forretningsfolk for å optimalisere forhold. Våre folk Vårt folk er vår største ressurs, og vi har vært heldige for å tiltrekke seg noen av de beste digita

Trade Alternativer Interaktive Meglere

En advarsel om markedslikviditet fra interaktive meglere Markedet kan være (enda) mer illikvide enn du tror. I en sterk advarsel til sine kunder har populære online meglere Interactive Brokers anbefalt handelsfolk å unngå å bruke markedsordrer i det hele tatt hvis det er mulig, og alternativt å splitte dem opp i mindre ordrehandel over tid, har noen eldre salgsplatforme effektivt gjort gjennom årene ved å dele foreldreordrer i mindre, barnordre. I varsel informerer IB at den har lagt merke til at du nylig har lagt inn markedsbestillinger i kontoen din. Vennligst se viktig informasjon under denne bestillingen. Det gir deg følgende veiledning: Vær oppmerksom på at en markedsordre er en instruksjon til å handle med din bestilling til enhver pris tilgjengelig på markedet, underlagt ytterligere instruksjoner for å håndtere simuleringen av den bestemte bestillingen du oppgav, og andre bestillingsbetingelser du oppgir når du sender inn din rekkefølge. En markedsordre garanteres ikke en bestem